tisdag 6 december 2011

Liten bilduppdatering

 Köttfärssås och spagetti äts bäst utan kläder och med hela kroppen...

 När man har ätit klart har man mat överallt och är redo för ett bad...

 Pysen har det ganska bra där han bor nu. 

 Lyckades kittla pappa i armhålan. Det var skojjigt, då alla skrattade, inte bara pappa! 

 Olivia gillar att ta på och av mössor. 
Lägg även märke till vår fina "tavla" aka utsikten från våra fönster. Nu har det dock ändrats från orange till vitt och snö <3. 

Det börjar bli intressant med film. Pingu är en av favoriterna. 

 Vår lilla Charlie. Sjukt söt i den hatten. 

 Extra mysig blir man när man är sjuk. Jag och mamma 
låg jämte varandra i soffan nästan en hel eftermiddag och tittade på 
en massa roliga tecknade filmer. Petson & Findus var åtminstonde mammas favorit.

Idag har jag och mamma varit i Tomteland här i Borås. 
Här ska jag lämna mina "Nappisar" när jag blir stor. 
Då kommer tomtens renar att ge dem till andra barn 
som behöver dem. 

Inga kommentarer: