söndag 1 april 2012

Home Alone

Helgen har varit tyst. Anledningen?
Olivia har varit hos sin mormor och morfar. Nicklas har varit på "grabbhelg" i Stockholm.
Jag har således varit hemma ensam hela helgen. Lyx!
Men jag har saknat dem. Det blir för tyst och för lungt när ingen av dem är hemma. Samtidigt som det har varit helt fantastiskt att kunna göra vad jag vill, när jag vill och slippa visa hänsyn till någon annans behov.
Det enda som har stört min ensamhemmahelg är att jag har jobbat. Fast det har varit helt okej det också.

Nu ska jag snart åka till Landvetter för att hämta hem Nicklas. Sen åker jag och jobbar några timmar. Medan jag är på jobbet kommer Olivia hem och hinner dessutom gå och lägga sig innan jag kommer tillbaka. Med andra ord ser jag inte henne förren imorgon. Och jag längtar ihjäl mig tills jag får en Oliviagos.

Inga kommentarer: