söndag 29 april 2012

Träningsfreak?

I torsdags börjat inkallad som stand in för mitt fotbollslags målvakt som var krasslig. Det blev 90 minuter spel för min del. Och vilken match jag gör! Trots förlust så kan jag vara vördigt nöjd. Gör ett par tabbar visserligen, men utöver dem känner jag att jag kan vara mer än nöjd med den matchen. Räddade ett antal frilägen! Det var riktigt roligt, sådana dagar vill jag börja spela fotboll på riktigt igen. Men inte som utespelare där har jag tappat suget helt, men som målvakt är det riktigt roligt.

Efter den matchen har jag varit på gymmet två dagar i rad. Igår var en sjukt bra träningsdag. Sprang 40 min på löpband och 40 min funktionellstyrka på gymmet. Helt underbart pass!
Idag åkte jag innlines till jobbet, efter jobbet tog jag en omväg på en mil hem. Känns fantastiskt!

Inga kommentarer: