måndag 9 maj 2011

Mitt nya gym

Jag har skaffat mig ett nytt gym i och med att jag har flyttat hit till Borås. Något som jag finner nödvändigt då jag älskar att träna och så snart som jag har bott in mig kommer jag spendera mycket eftermiddagstid på något av mina två anledningar. Jag har tillgång till ett Onyxgym inne i centrum och ett ute vid Knalleland. Det tar ungefär två minuter att cykla till det förstnämnda och kanske tio minuter att cykla till det andra.

I och med flytten har jag nu satt upp startskottet för att börja min nyttiga livsstil på nytt. Den falerade ju under de två sista månaderna i Spånga. Det fanns så mycket i matväg hemma som vi kunde äta upp och det kändes väldigt onödigt att slänga allt detta. Det blev helt enkelt till att äta upp det.

Under dagen ska jag utforma min plan på hur jag ska träna och äta den kommande månaden. Jag tycker det är underbart att kunna börja med detta igen. Sätta upp mål och se till att nå dem!



Inga kommentarer: