onsdag 29 juni 2011

Inte så trevligt...

4.45 vaknar jag med ett ryck, efter bara någon timma sömn. Min första tanke är "vad är det för ett jävla psykoffer som får ett utbrott nu?!?". Lite extra irriterad eftersom jag sovit sjukt dåligt på grund av att jag själv mår ganska dåligt, med illamående bland annat.

Ganska snart ändrar jag dock tankebana och inser att det ljud jag blev väckt av fick lite för starka "panik-reaktioner" för att vara någon person sin får ett utbrott pga psykisksjukdom. Ljudet upplevdes nu lite mer från utsidan av huset, istället för från något fönster under våra.
Jag blev för nyfiken för att inte ta reda på vad det var som hände.

Det ångrar jag nu...

Fast på min näthinna sitter nu bilden av en man liggande i rabatten, sex våningar nedanför vårt sovrumsfönster, i en inte allt för bekväm ställning. Förmodligen har han hoppat...

Nu kommer jag nog inte kunna sova alls...
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: