fredag 8 juli 2011

Träning 8/7

Idag har jag börjat med mitt träningsschema som sträcker sig från idag och 38 dagar framåt.
Det känns underbart att vara fast besluten om att lyckas. Mycket bra.
Just nu avnjuter jag ett fantastiskt gott mellanmål. Avokado, räkor och fetaost. Mumms! Skulle kanske inte vara helt fel med lite pistagenötter till det också. Ska sätta mig snart och skriva ner lite goda och enkla recept på nyttiga mellanmål, snacks och frukostar.

Dagen började jag med filmjölk med banan i. Vilket är den nyttigaste frukost jag ätit på väldigt länge.

Dagens träning bestod av en cykeltur. Den blev inte så lång, men det blev väldigt backigt så det tog ut sin rätt. Sammanlagt blev det 15 km på 58 minuter. Vilket får ses som okej dagen efter en fotbollsmatch och efter en tids sjukdom.
Jag avslutade med 10*2 situps, 8*2 armhävningar och 10*2 ryggresningar. Inte så mycket, men alltid något.

Måste erkänna att det känns skönt att börja lugnt och sedan öka.

Inga kommentarer: